ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

Број ЈН 3/2015

Датум: 18.05.2015.

На основу чл.60. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама («Сл.гласник.РС» број 124/12)  и Одлуке надлежног органа бр.432/1 од 05.05.2015. године о покретању поступка јавне набавке радова-извођење радова на инвестиционом одржавању и замени фасадне столарије у објекту Установе „Краљ Петар Први“, ЈН бр.3/2015

 

ПРЕДШКОЛСКА УСТАНОВА “САВСКИ ВЕНАЦ“

Oбјављује:

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

 

  1. ПОДАЦИ О НАРУЧИОЦУ

Наручилац: Предшколска установа “Савски венац“, Београд, адреса:Топчидерски венац  бр.1, 11000 Београд; матични број 07036213; шифра делатности  8510, 8891, ПИБ  102194741;

E-mail: pu.savskivenac@yahoo.com

  1. ВРСТА ПОСТУПКА

Отворени поступак јавне набавке.

Набавка није обликована у партије.

  1. ПРЕДМЕТ ЈАВНЕ  НАБАВКЕ:

Предмет јавне набавке су радови- извођење радова на инвестиционом одржавању и замени фасадне столарије у објекту Установе „Kраљ Петар Први“, ЈН бр.3/2015

Општи речник набавке : 45000000-7-грађевински радови, 45420000-7-радови на уградњи столарије

  1. ПРЕУЗИМАЊЕ КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ

Конкурсна документација се може прeузети лично у просторијама  Предшколске установе „Савски венац“, Београд,  ул. Топчидерски венац бр. 1, сваког радног дана од 8 до 15 часова, са Портала јавних набавки или са интернет странице Установе:

www.pusavskivenac.edu.rs, где је објављен позив за подношење понуда и конкурсна документација,  до истека рока за пријем понуда.

  1. КРИТЕРИЈУМ ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА

Критеријум за доделу уговора је најнижа понуђена цена.

  1. ОБАВЕШТЕЊЕ О НАЧИНУ ПРИПРЕМАЊА, ВРЕМЕНУ И МЕСТУ ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ

Понуде морају у целини бити припремљене у складу са овим позивом и конкурсном

документацијом.

Понуде се подносе у затвореној коверти, затвореној на начин да се приликом отварања понуда

може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.

Понуђач је дужан да на предњој страни коверте наведе: ,,Понуда за јавну набавку радова-

извођење радова на објекту Установе јавна набавка бр. 3/2015 – НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте дужан је да наведе пун назив понуђача, адресу, контакт телефон, као и

име и презиме особе за контакт.

 

У случају да понуду подноси група понуђача, на коверти је потребно назначити да се ради о

групи понуђача и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој понуди.

Крајњи рок за достављање понуда је 17.06.2015. године до 12 часова. Понуде се подносе на

адресу Предшколске установе „Савски венац“, Београд, ул. Топчидерски венац бр.1.

Понуде достављене по истеку рока за подношење, сматраће се неблаговременим и неће се отварати, а наручилац ће их по окончању поступка отварања понуда вратити неотворене понуђачима, уз повратницу, са назнаком да су поднете неблаговремено.

  1. ОБАВЕШТЕЊЕ О ВРЕМЕНУ ОТВАРАЊА ПОНУДА

Отварање понуда је јавно и обавиће се последњег дана рока за подношење понуда на горе

наведеној адреси, односно у понедељак 17.06.2015. год. у 12,15 часова.

Представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда, уколико наручиоцу пре почетка поступка јавног отварања понуда предају овлашћење за учествовање у поступку отварања понуда, потписано и оверено од стране одговорног лица понуђача.

  1. ОБАВЕШТЕЊЕ О РОКУ ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ О ДОДЕЛИ УГОВОРА

Одлука о додели уговора биће донета у року од  25 дана од дана отварања понуда.

9.  КOНТАКТ

Понуђачи могу да добију све информације искључиво писаним путем и то:

  • путем факса број: 011/2662-839
  •  на E-mail: pu.savskivenac@yahoo.com
  • предајом непосредно у пријемној канцаларији Предшколске установе „Савски венац“, Београд,  ул. Топчидерски венац бр. 1, са назнаком за јавну набавку  бр. 3/2015-набавка

радова на објекту Установе „Краљ Петар Први“

  • Контакт особа: Милица Грачанин, E-mail: pu.savskivenac@yahoo.com